
Sprawdź jak wygląda nasz proces rekrutacji:
Z pełną świadomością znaczenia klarowności procesu rekrutacyjnego i skutecznej komunikacji, podejmujemy się poszczególnych etapów rekrutacji z zaangażowaniem i precyzją. Wzbogacając naszą ofertę o hasło przewodnie “Pełni energii”, kierujemy kandydatów w stronę kariery, w której energia i zaangażowanie stanowią kluczowe wartości.

ETAP 1
Pierwszy krok to zaznajomienie się z naszą ofertą dostępnych stanowisk oraz złożenie swojej aplikacji poprzez formularz rekrutacyjny, który znaleźć można na stronie karierasloneczna.pl

ETAP 2
Nasz Specjalista ds. Zasobów Ludzkich po analizie dostarczonych CV w pierwszym etapie, skontaktuje się z wybranymi kandydatami.

ETAP 3
W następnym kroku, nasz Ekspert ds. Zasobów Ludzkich kontaktuje się telefonicznie z kandydatem, w celu uzgodnienia wygodnej lokalizacji oraz dogodnego terminu spotkania rekrutacyjnego.

ETAP 4
W trakcie następnego etapu rekrutacji porozmawiasz z Koordynatorem ds. Aptek, Kierownikiem Apteki oraz wybranym Specjalistą ds. Zasobów Ludzkich. W czasie tych spotkań dowiemy się więcej o Twoich preferencjach i oczekiwaniach dotyczących Twojej aplikacji na stanowisko. Przeanalizujemy również Twoje doświadczenie zawodowe i omówimy warunki potencjalnej współpracy.

ETAP 5
W ramach tego etapu powiadomimy Cię o rezultatach oceny Twojej aplikacji na wybrane stanowisko. Jeśli obie strony wyrażą gotowość do współpracy, rozpoczniemy proces rekrutacyjny oraz podpiszemy umowę.

ETAP 6
Ostatnim etapem rekrutacji jest przeprowadzenie procesu onboardingu dla nowego pracownika, zapewniając mu sprawną integrację i łatwe rozpoczęcie pracy w nowym środowisku.